Duyuru
SABANCI VAKFI BURS BAŞVURUSU
18 Eylül 2023 | 11:58

guıo-1

 

Sabancı Vakfı  Bursu için 2023 Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) sonucunda en az sayısal 490, sözel 425 yerleştirme puanları ile kayıt yaptıran öğrencilerimiz Sosyal Durum Belirleme Formunu elden doldurup aşağıda belirtilen evraklar ile birlikte en geç 20.10.2023 tarihi mesai bitimine kadar şahsen teslim etmeleri gerekmektedir.

Evrak Teslim Adresi:  Gazi Üniversitesi Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Sosyal Hizmetler Şube Müdürlüğü Öğrenci Danışma ve Burs Hizmetleri Birimi Mediko Binası 2.Kat 217 nolu oda. Gazi Mah./Teknikokullar /ANKARA
       

         İSTENİLEN EVRAKLAR

  1. Sosyal Durum Belirleme Formu İçin TIKLAYINIZ.  
  2. Yüksek Öğretim Kurumları Sınavı (YKS) Sonuç Belgelerinin örneği, (Puan türlerine göre Türkiye genelindeki başarı sıralamalarını/puanlarını gösteren belge örneği) (e-devlet veya ÖSYM’den alınabilir)
  3. Yerleştiği yükseköğretim kurumunu gösteren YKS Belge örneği (e-devlet veya ÖSYM’den alınabilir),
  4. Öğrenci Belgesi (Öğrenci Bilgi Sistemi), 
  5. Nüfus cüzdanı veya yeni kimlik kartınızın arkalı ve önlü fotokopisi,
  6. 1 adet vesikalık fotoğraf 
  7. Adli Sicil Kaydı dökümü (e-devletten alınabilir),
  8. Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği (Tüm aile fertlerinin gösterildiği anne veya baba adına alınmış belge (e-devletten alınabilir)
  9. Ailenin ikamet ettiği yerleşim yerini gösteren Yerleşim Yeri ve Diğer Adres Belgesi (e-devlet alınabilir) (Nüfus Kayıt Örneğinin alt kısmında adres bilgisi varsa bu belgeyi almanıza gerek yoktur.)
  10. Öğrenciye ait Sosyal Güvenlik Kurumundan alınmış Provizyon Sorgulama Belgesi (e-devletten alınabilir.),
  11. Ailede öğrenci kardeş varsa öğrenci belgesi,
  12. Öğrenci engelli ise engel yüzdesini gösteren engelli raporu,
  13. Kiracı iseniz (size tahsis olmuş) güncel tarihli kira kontrat fotokopisi

 Ailenin mali durumunu gösteren belgeler: (e-devletten alınan tüm belgeler, barkodlu özelliği varsa mutlaka barkodlu olarak alınmalı ve belgelerin kimin adına olduğu mutlaka görünmelidir.)

  1. ​Çalışanlar için, onaylı maaş bordrosu (Kamu kurumlarında çalışanlar e-devlet’ten alabilirler.)
  2. Serbest çalışan anne baba için; son yılları gösteren gelir vergisi beyannamesi / kurumlar vergisi beyannamesi dökümü (www.gib.gov.tr adresinden alınabilir.) ve vergi levhası.
  3. Emekliler için; emekli aylığı belgesi (e-devletten alınabilir.)
  4. Önemli Not: Emekli olmakla birlikte aktif çalışan anne, baba için onaylı maaş bordrosu da eklenmelidir.  
  5. Anne ve Baba için; Sosyal Güvenlik Kurumundan (4A/4B/4C Hizmet Dökümü ve Sosyal Güvenlik Kayıt Belgesi) (e-devletten alınabilir. E-devlete giriş yaptıktan sonra izleyeceğiniz adımlar: SGK Tescil ve Hizmet Dökümü-Hizmet Dökümü -Barkodlu Belge oluştur)  
  6. Tarım ve hayvancılıkla uğraşan anne, baba için; ürün/hayvan varlığı ve gelir durum dökümü (e-devletteki Tarım ve Orman Bakanlığı Sayfasından alınabilir.)  
  7. Anne baba ve öğrenci adına tapu bilgilerini gösterir liste ve listedeki, hisse ve m2 bilgisini gösterir detaylı döküm belgesi (e-devletten alınmalıdır.),    
  8. Önemli not : (Anne, baba adına tapu kaydı yoksa olmadığına dair belge eklenmelidir. (e-devletten alınmalıdır.)  
  9. Anne baba ve öğrenciye ait adına araç varsa, araç kayıt belgesi; yoksa e-devletten isim görünür halde kayıt olmadığına dair çıktı/ekran görüntüsü. (e-devletten alınmalıdır.) 
  10. Aile kirada oturuyor ise kira kontratı örneği  
  11. Bir tane eviniz var ve bu eve ait kredi kullanmış iseniz kredi kullandığınız bankadan (Anne, babanızın ya da sizin adınıza tahsis olmuş) kredi izleme ve ödeme planı,
  12. Anne ya da Baba şehit ya da gazi ise bunu bildirir resmi belge,
  13. Risk Merkezi Raporu Belgesi (hem anne hem baba adına e-devletten alınmalıdır.) 

     Not : (Anne, baba dışında (anane, dede, amca, teyze, kardeş vb.) ailenin geçimini sağlayan varsa, bu kişilerin gelir durumu yukarıdaki maddelerden hangisine uygun ise belirtilen şekilde belge alınması ve forma eklenmesi gerekmektedir.)

guıo-1
background image